Segíthetünk?

Ügyfélszolgálat


Tel.: +36 (1) 211 2000
Fax: +36 (1) 464 5288
E-mail: tlt@tlt.hu

Tarifák

  • Helyi hívás: 5,9 Ft/perc
  • Belföldi vezetékes hívás: 9 Ft/perc
  • Belföldi mobil hívás: 24 Ft/perc
  • Nemzetközi hívás: Bővebben itt
  • Kapcsolási díj: 0 Ft
  • Előfizetési díj budapesti (+36 1) telefonszámmal: 1500 Ft/hó
  • Előfizetési díj budapesti (+36 1) telefonszámmal 5-10 vonal esetén: 1000 Ft/hó/vonal
  • Előfizetési díj budapesti (+36 1) telefonszámmal 10 vonal felett: egyedi kedvezmény
  • Interaktív hangmenü (IVR) szolgáltatás havi díja: 2000 Ft
  • Alközponti szolgáltatás havidíja: 0 Ft
  • Hangposta szolgáltatás havidíja: 0 Ft
  • Hangposta üzeneteinek saját e-mail címre továbbítása: 0 Ft

  • Amennyiben hívószám nélkül kívánja igénybe venni szolgáltatásunkat, akkor az alábbi lehetőségek állnak az Ön rendelkezésére:
    • 1-4 vonal (mellék) esetén a havidíj: 600 Ft/vonal
    • 5 vagy annál több vonal (mellék) esetén a havidíj: 400 Ft/vonal

     

    A fent feltüntetett árak nettóban értendők és az ÁFA-t nem tartalmazzák!

     

    SIP regisztráció lehetséges minden belföldi Internetszolgáltatón keresztül, akár mobilhálózatból is.
    Külföldről történő regisztráció esetén VPN kapcsolat szükséges.
    Analóg telefon használata esetén ATA átalakító szükséges. 

    A SIP regisztrációhó beállításai miatt hívja ügyfélszolgálatunkat. 

     

     

     

    Hordozhatóság... Telefonáljon szabadon!

    A végberendezéssel (legyen az egy szoftver vagy egy konkrét IP-telefon) a világon akárhol bejelentkezhetünk a szolgáltatóhoz, természetesen csak akkor, ha van megfelelő internetelérés illetve a szolgáltató ezt lehetővé teszi.
    Megoldható, hogy ugyanannál a szolgáltatónál legyen regisztrálva két, a világ teljesen különböző pontján élő felhasználó, és így ingyen beszélgessenek.

    A VOIP hordozhatóság élményét a Wlan (WiFi) csatlakozással rendelkező önálló vagy GSM telefonnal kombinált "Wifi-Voip" mobiltelefonok adják, melyek segítségével ingyenes Hotspotok vagy más kódolatlan Wifi hálózat (Repülőtér, szálloda stb.) segítségével megvalósítható az Internetre történő csatlakozás ezáltal a Voip használhatóság. Egy budapesti vezetékes telefonszámon akár világ bármely pontján elérhető marad átirányítás és az ebből adódó költségek terhe nélkül.

    Telefonközpont hangmenü (IVR rendszer)

    Igény szerint előfizetéseink mellé különféle egyénre szabott szolgáltatást is tudunk nyújtani, többek közt az úgy nevezett IVR (Interactive Voice Response) rendszer beüzemelését is, ami nem más, mint ami az ügyfélszolgálati rendszereknél is jól bevált hangmenü, ahol a géphang instrukciói szerint a telefon számbillentyűzetével történik a navigálás. Ennek köszönhetően az Ön cégét felkereső (potenciális) ügyfél azonnal azzal az emberrel tud beszélni, aki a megfelelő tájékoztatást tudja adni. Elkerülhető, hogy olyan alkalmazotthoz fusson be a hívás, aki nem kompetens. Az így nyert idő hosszútávon mérhető (idő)veszteség csökkenéssel jár.